مشخصات ماشین های لباسشویی بوش
نوشته شده توسط : ahora

ماشین های لباسشویی بوش از نظر کارایی و کیفیت در رده ی بسیار بالایی قرار دارند. این ماشین ها از تکنولوژی روز برخوردار هستند. وجود برنامه های شست و شوی کاربردی و تنظیمات متنوع دستگاه، امکانات زیادی را برای شست و شوی هرچه بهتر در اختیار می گذارد. چگونگی و طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش روی نتیجه ای که از شست و شوی لباس توسط ماشین حاصل می شود تاثیر دارد. بنابراین برای اینکه از حداکثر کارایی دستگاه بتوانیم استفاده کنیم و برنامه ی متناسب با شست و شوی لباسهای مورد نظرمان را پیدا کنیم باید به طور کامل با آن آشنا شویم. پس از خرید ماشین لباسشویی بوش نکات مهمی در مورد نصب، راه اندازی و تنظیمات مختلف آن وجود دارد که لازم است تا با مطالعه راهنمای طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش اطلاعات کاملی از مشخصات و ویژگی های کلی این لباسشویی ها به دست بیاوریم.

نصب و راه اندازی دستگاه

برای نصب ماشین لباسشویی بهتر است از یک فرد مجرب کمک بگیریم چرا که نصب اولیه ماشین لباسشویی و همینطور ماشین ظرفشویی بوش در کارایی آن ها اهمیت دارد و لازم است جزئیات به شکل اصولی انجام شوند. دستگاه باید به خوبی تراز شده باشد وگرنه هنگام کار ممکن است لرزش و سر و صدا ایجاد کرده و یا حتی از جای خود اندکی جابجا شود. برای تراز کردن پایه های دستگاه به وسیله ی پیچ و مهره هایی که در آن ها تعبیه شده تنظیم می شوند. برای اطمینان می توان از یک تراز حباب دار استفاده کرد. سپس شیرهای ورودی و خروجی آب نیز با دقت کافی در محل های خود قرار داده شده و تا حد لازم آب بندی می شوند. اتصال های برقی مورد نیاز نیز انجام شده و ایمنی دستگاه و سایر موارد مطابق با راهنمای طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش رعایت می گردد.

شستشو و زمان کارکرد

شستشو و زمان کارکردشستشو و زمان کارکرد

پس از نصب صحیح و اصولی و روشن کردن ماشین متناسب با نوع لباس ها باید برنامه ی شستشوی مناسبی را انتخاب کرد. برای اینکه شست و شو را با برنامه ی مناسبی انجام دهید بهتر است طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش را با استفاده از دفترچه ی راهنما یا سایت به خوبی یاد گرفته و تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید. اغلب لباسشویی های بوش دارای سیستم شروع با تاخیر هستند. به کمک این سیستم می توان زمان شروع دستگاه را طوری انتخاب کرد که با توجه به طول زمان برنامه ی مورد نظر، در ساعتی که برای ما مطلوب تر است کار شست و شوی دستگاه پایان یابد. شروع با تاخیر دستگاه از یک تا 24 ساعت می تواند تغییر کرده و تنظیم شود.

تنظیم دما و سرعت

تنظیم دما و سرعت بستگی به نوع برنامه ی مورد استفاده و مدل لباسشویی دارد و حداکثر دما یا سرعت مورد استفاده می تواند متفاوت باشد با آشنایی با طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش می توانید این تنظیمات را بهتر انجام دهید. اما به طور کلی استفاده از برنامه های با دمای بالا برای شست و شو های ویژه با حساسیت بالا انجام می شود در حالی که شست و شو در دماهای پایین از نظر انرژی به صرفه تر بوده و به لباسها نیز آسیب کمتری می رساند. بهتر است در انتخاب دمای شست و شو به برچسب لباسها که در آن حداکثر دمای شست و شوی الیاف لباس ذکر شده است دقت شود. سرعت صفر یا بدون چرخش نیز به معنی این است که با اتمام آبکشی، آب بدون چرخش تخلیه می شود که برای برخی لباس ها با جنس خاص بیشتر مناسب است.

سنسورهای موجود در دستگاه

سنسورهای موجود در دستگاهسنسورهای موجود در دستگاه

یکی از قابلیت های ماشین لباسشویی های بوش وجود سنسورها است که در کارایی دستگاه بسیار موثر هستند. یکی از این سنسورهای مهم Aqua sensor است که در بعضی ظرفشویی های بوش مثل ظرفشویی SMS40C08IR  نیز وجود دارد و مصرف آب را کم کرده و باعث صرفه جویی می شود. سنسور دیگر مربوط به بالانس و ایجاد تعادل لباس ها در ماشین لباسشویی از طریق تنظیم سرعت چرخش است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به سنسورهای دیگری مثل Aqua stop که مربوط به قطع آب در صورت نشتی است و در هر دو ماشین های شستشوی لباسشویی و ظرفشویی استفاده می شوند می توان از دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6 استفاده کرد. 

انتخاب ماده ی شوینده ی مناسب

انتخاب نوع ماده ی شوینده و مقدار آن موارد مهمی هستند که هنگام کسب اطلاعات راجع به طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش نباید آنها را نادیده گرفت زیرا عدم آگاهی کافی در مورد مقدار ماده شوینده و نوع آن موجب می شود شست و شو با کیفیت لازم انجام نشود. از مواد نرم کننده نیز برای برخی از لباسها یا حوله ها استفاده می شود که باید در کشوی مواد شوینده ریخته شود. هنگام مطالعه طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش ممکن است به سیستم i-DOS برخورد کرده باشید. تعیین مقدار ماده شوینده با استفاده از سیستم تنظیم اتوماتیک   i-DOSانجام می شود که موجب صرفه جویی در ماده شوینده و آب مصرفی می شود. شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده هم امکان دیگری است که در لباسشویی های بوش لحاظ شده است.

 





:: برچسب‌ها: طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش،طرز کاز با ماشین های لباسشویی بوش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: